NAJNOVIJA OBAVEŠTENJA-VESTI
O REALIZACIJI ARANŽAMANA 2021.

 
Na ovoj stranici možete pratiti sva obaveštenja vezana za realizaciju programa putovanja za 2021., uslovljena odlukama i odredbama vezanih za pandemiju COVID-19:
1. informacije oko procedura i uslova ulaska: Grčka
2. početak realizacije pojedinačnih programa putovanja
3. uopšten protokoli o pojačanoj higijeni u smeštajnim jedinicama
4. važeći protokoli za autobuski i avio prevoz
5. putno osiguranje sa dodatnim pokrićem za COVID-19
 
 
INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: GRČKA
- informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde.
- svi putnici koji ulaze u Republiku Grčku, dužni su da ispune Passenger Locator Form – PLF (link za popunjavanje PLF obrasca: https://travel.gov.gr/) najmanje 24 sata pre ulaska u zemlju, pružajući detaljne informacije o mestu polaska, trajanju prethodnog boravka u drugim zemljama i adresi boravka tokom boravka u Grčkoj. Nakon popunjavanja PLF obrasca putnici će na email dobiti QR kod koji će (odštampan ili na svom mobilnom telefonu) morati da prikažu prilikom ulaska u zemlju.
 
2. POČETAK REALIZACIJE POJEDINAČNIH PROGRAMA PUTOVANJA
Putovanja će se realizovati u skladu sa raspoloživim informacijama, očekivanim protokolima i donetim odlukama u državama krajnjih i tranzitnih destinacija.
 
3. UOPŠTENI PROTOKOLI O POJAČANOJ HIGIJENI U SMEŠTAJNIM JEDINICAMA
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Sabra, nalaze se opšte informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 
 
4. VAŽEĆI PROTOKOLI ZA AUTOBUSKI I AVIO PREVOZ
Po trenutnim propisima nošenje maski u prevoznom sredstvu je obavezno. Molimo sve putnike da na putovanje ponesu maske.
Sve druge mere (maksimalan broj putnika u autobusu i slično) propisane u Srbiji i državama tranzita i krajnje destinacije će biti ispoštovane od strane agencije i prevoznika.
 
5. PUTNO OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID-19
U želji da izađe u susret klijentima koji planiraju putovanje u inostranstvo, UNIQA je omogućila kupovinu putnog osiguranja sa dodatnim pokrićem za posledice izazvane pandemijom COVID-19.
Kao i kod standardne polise putnog osiguranja, UNIQA je klijentima omogućila da i za slučaj pandemije COVID-19, preduprede troškove od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra, koliko koštaju najjednostavniji medicinski pregledi ili hospitalizacija u inostranstvu. Polisa putnog osiguranja sa doplatkom za COVID-19 važi za sve evropske zemlje, uključujući Rusku federaciju i Tursku. Obuhvata organizaciju neophodne zdravstvene pomoći, pokriće troškova dijagnostike, pregleda ovlašćenog lekara, testiranja zbog ispoljavanja simptoma infekcije korona virusom  i nabavku lekova - bolničko i vanbolničko lečenje u zemlji boravka do iznosa od 30.000 evra. Putno osiguranje sa dodatnim pokrićem ne uključuje preventivno testiranje na korona virus i troškove boravka u karantinskoj izolaciji.
Informacije o cenama i opštim uslovima osiguranja potražite u agenciji.
 
 
 
 

obavezno pogledajte:

First minute ponuda
Last minute ponuda
Putno osiguranje
Opšti uslovi putovanja
Najčešći turistički pojmovi
Sabra Travel Club

PRODAJNA MESTA

Srbija
Republika Srpska

SUBAGENTI ONLINE






PRETRAZITE SAJT