NAJNOVIJA OBAVEŠTENJA-VESTI
O REALIZACIJI ARANŽAMANA 2022.

 
Na ovoj stranici možete pratiti sva obaveštenja vezana za realizaciju programa putovanja za 2022., uslovljena odlukama i odredbama vezanih za pandemiju COVID-19:
1. informacije oko procedura i uslova ulaska: Grčka | Turska | Italija | Španija | Crna Gora | Egipat | Tunis | Kipar
2. uopšten protokoli o pojačanoj higijeni u smeštajnim jedinicama
3. važeći protokoli za autobuski i avio prevoz
4. putno osiguranje sa dodatnim pokrićem za COVID-19
5. "Potvrde za zamensko putovanje" - informacije
 
 

1a. INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: GRČKA
- Informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde. Putnici će prilikom ulaska u Grčku morati da prikažu (odštampan) dokument tj. potvrdu o propisanim zdravstvenim protokolima neophodnim za ulazak u zemlju (dokument mora biti i na engleskom jeziku).
- Agencija SABRA ne snosi odgovornost u slučaju neispunjenih gore navedenih uslova.

 

1b. INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: TURSKA
- Informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde. Putnici će prilikom ulaska u Tursku morati da prikažu (odštampan) dokument tj. potvrdu o propisanim zdravstvenim protokolima neophodnim za ulazak u zemlju (dokument mora biti i na engleskom jeziku).
- Pre dolaska u Tursku, u roku od 72 sata  pre ulaska u zemlju, neophodno je elektronski se registrovati putem sledećeg linka: https://register.health.gov.tr. Tom prilikom se dodeljuje takozvani HES KOD i on predstavlja elektronski vid praćenja zdravstvenog stanja putnika. Kod je neophodan za ulazak u sve tržne centre, restorane, državne ustanove itd.. Svi putnici su u obavezi da pri ulasku u Tursku, na granici, pokažu dobijeni kod u štampanoj ili elektronskoj formi.
- Agencija SABRA ne snosi odgovornost u slučaju neispunjenih gore navedenih uslova.
Formular za HES kod - uputstvo:
- Kako biste uspešno popunili formular za dobijanje HES koda, možete preuzeti detaljna uputstva, kao i podatke o smeštajnim objektima koji su potrebni.
uputstvo za popunjavanje formulara za HES KOD
Kusadasi - adrese hotela
Sarimsakli - adrese hotela

 

1c. INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: ITALIJA
- Informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde. Putnici će prilikom ulaska u Italiju morati da prikažu (odštampan) dokument tj. potvrdu o propisanim zdravstvenim protokolima neophodnim za ulazak u zemlju (dokument mora biti i na engleskom jeziku).
- Svi putnici koji ulaze u Italiju, dužni su da lično popune online obrazac Passenger Locator Form – PLF (link za popunjavanje PLF obrasca: https://app.euplf.eu/#/), koji se popunjava najranije 7 dana, najkasnije 24 sata pre ulaska u zemlju (ulazak u zemlju je datum smene/početka korišćenja smeštaja iz cenovnika/ugovora). Obrazac pruža detaljne informacije o mestu polaska, trajanju prethodnog boravka u drugim zemljama i adresi boravka tokom boravka u Italiji. Nakon popunjavanja PLF obrasca putnici će na email dobiti QR kod koji će (odštampan*** ili na svom mobilnom telefonu) morati da prikažu prilikom ulaska u zemlju. Ukoliko do momenta polaska putnici ne dobiju QR kod, prilikom ulaska u zemlju se prikazuje mejl (odštampan*** ili na svom mobilnom telefonu), koji se dobija kao potvrda nakon uspešnog popunjavanja PLF obrasca.
- Agencija SABRA ne snosi odgovornost u slučaju neispunjenih gore navedenih uslova.
***Štampanje obrasca sa QR kodom, kao i potvrde o ispunjenim zdravstvenim protokolima za ulazak u zemlju, je poželjno zbog brže procedure na granicama.

 
2. UOPŠTENI PROTOKOLI O POJAČANOJ HIGIJENI U SMEŠTAJNIM JEDINICAMA
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Sabra, nalaze se opšte informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 
 
3. VAŽEĆI PROTOKOLI ZA AUTOBUSKI I AVIO PREVOZ
Po trenutnim propisima nošenje maski u prevoznom sredstvu je obavezno. Molimo sve putnike da na putovanje ponesu maske.
Sve druge mere (maksimalan broj putnika u autobusu i slično) propisane u Srbiji i državama tranzita i krajnje destinacije će biti ispoštovane od strane agencije i prevoznika.
 
4. PUTNO OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID-19
U želji da izađe u susret klijentima koji planiraju putovanje u inostranstvo, UNIQA je omogućila kupovinu putnog osiguranja sa dodatnim pokrićem za posledice izazvane pandemijom COVID-19.
Kao i kod standardne polise putnog osiguranja, UNIQA je klijentima omogućila da i za slučaj pandemije COVID-19, preduprede troškove od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra, koliko koštaju najjednostavniji medicinski pregledi ili hospitalizacija u inostranstvu. Polisa putnog osiguranja sa doplatkom za COVID-19 važi za sve evropske zemlje, uključujući Rusku federaciju i Tursku. Obuhvata organizaciju neophodne zdravstvene pomoći, pokriće troškova dijagnostike, pregleda ovlašćenog lekara, testiranja zbog ispoljavanja simptoma infekcije korona virusom  i nabavku lekova - bolničko i vanbolničko lečenje u zemlji boravka do iznosa od 30.000 evra. Putno osiguranje sa dodatnim pokrićem ne uključuje preventivno testiranje na korona virus i troškove boravka u karantinskoj izolaciji.
Informacije o cenama i opštim uslovima osiguranja potražite u agenciji.
 

VAŽNO OBAVEŠTENJE - produžen je rok za korišćenje "Potvrda za zamensko putovanje"

Vlada Republike Srbije je dana 18.11.2021. usvojila Uredbu o izmeni
Uredbe o ponudi zamenskog putovanja za turističko putovanje koje je otkazano ili nije realizovano
usled bolesti Covid-19 izazvane virusom SARS-CoV-2.

Izmenom je predvidjeno da zamenska putovanja (definisana navedenom uredbom)
putnik može iskoristiti najkasnije do 31.12.2022.,
a u suprotnom organizator putovanja dužan je da izvrši povrćaj uplaćenih sredstava najkasnije do 01.02.2023. godine.

Zvanično saopštenje pogledajte na:
https://mtt.gov.rs/vest/34392/matic-produzen-rok-za-koriscenje-zamenskih-vaucera-do-31-decembra-2022-.php

Nova Uredba je objavljena u "Službenom glasniku RS" broj 109 od 19.11.2021.

Putnici mogu ustupiti "Potvrdu" drugom licu, uz potpisanu saglasnost:
forma saglasnosti-direktne stranke .pdf
forma saglasnosti-direktne stranke .doc
Putnici koji su ugovorili turističko putovanje preko posrednika/subagenta, kontaktiraju agenciju posrednika:
forma saglasnosti-preko posrednika .pdf
forma saglasnosti-preko posrednika .doc
Za formu saglasnosti o ustupanju "Potvrde" (direknto ili preko posrednika), kontaktirajte naše poslovnice.
 
 

obavezno pogledajte:

First minute ponuda
Last minute ponuda
Putno osiguranje
Opšti uslovi putovanja
Najčešći turistički pojmovi
Sabra Travel Club

PRODAJNA MESTA

Srbija
Republika Srpska

SUBAGENTI ONLINE






PRETRAZITE SAJT