NAJNOVIJA OBAVEŠTENJA-VESTI
O REALIZACIJI ARANŽAMANA 2021.

 
Na ovoj stranici možete pratiti sva obaveštenja vezana za realizaciju programa putovanja za 2021., uslovljena odlukama i odredbama vezanih za pandemiju COVID-19:
1. informacije oko procedura i uslova ulaska: Grčka | Turska
2. početak realizacije pojedinačnih programa putovanja
3. uopšten protokoli o pojačanoj higijeni u smeštajnim jedinicama
4. važeći protokoli za autobuski i avio prevoz
5. putno osiguranje sa dodatnim pokrićem za COVID-19
 
 

1a. INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: GRČKA
- Informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde. Putnici će prilikom ulaska u Grčku morati da prikažu (odštampan) dokument tj. potvrdu o propisanim zdravstvenim protokolima neophodnim za ulazak u zemlju (dokument mora biti i na engleskom jeziku).
- Svi putnici koji ulaze u Republiku Grčku, dužni su da lično popune online obrazac Passenger Locator Form – PLF (link za popunjavanje PLF obrasca: https://travel.gov.gr/), koji se popunjava najranije 7 dana, najkasnije 24 sata pre ulaska u zemlju (ulazak u zemlju je datum smene/početka korišćenja smeštaja iz cenovnika/ugovora). Obrazac pruža detaljne informacije o mestu polaska, trajanju prethodnog boravka u drugim zemljama i adresi boravka tokom boravka u Grčkoj. Nakon popunjavanja PLF obrasca putnici će na email dobiti QR kod koji će (odštampan*** ili na svom mobilnom telefonu) morati da prikažu prilikom ulaska u zemlju. Ukoliko do momenta polaska putnici ne dobiju QR kod, prilikom ulaska u zemlju se prikazuje mejl (odštampan*** ili na svom mobilnom telefonu), koji se dobija kao potvrda nakon uspešnog popunjavanja PLF obrasca.
- Agencija SABRA ne snosi odgovornost u slučaju neispunjenih gore navedenih uslova.
PLF obrazac - uputstvo:
- Kako biste uspešno popunili obrazac PLF, možete preuzeti detaljna uputstva (u zavisnosti od vrste prevoza koji koristite), kao i podatke o smeštajnim objektima i autobuskom prevozu, koji su potrebni.

Za putnike koji koriste sopstveni prevoz:
uputstvo za popunjavanje PLF (za sopstveni prevoz)
spisak vila (apartmanski smeštaj) iz ponude 2021. sa podacima neophodnim za popunjavanje PLF
Štampanje obrasca sa QR kodom, kao i potvrde o ispunjenim zdravstvenim protokolima za ulazak u zemlju, je poželjno zbog brže procedure na granicama.
***Svi putnici koji idu na granični prelaz Promahonas (autobuski ili sopstveni prevoz) moraju imati ODŠTAMPAN:
- PLF obrazac sa QR kodom ili mejl koji se dobija nakon uspešno popunjenog PLF obrasca (ukoliko do polaska na put ne stigne QR kod)
- potvrdu o ispunjenim zdravstvenim protokolima za ulazak u zemlju (potvrda o vakcinaciji, rezultat PCR/antigenskog testa, potvrda o preležanom COVID-19 itd.)


Za putnike koji koriste autobuski prevoz:
uputstvo za popunjavanje PLF (za autobuski prevoz)
polasci autobusa po destinacijama (za narednih 5-7 dana) sa podatkom o graničnom prelazu za ulazak u Grčku
spisak vila (apartmanski smeštaj) iz ponude 2021. sa podacima neophodnim za popunjavanje PLF
***Svi putnici koji idu autobuskim prevozom (granicni prelazi Promahonas i Evzoni) moraju imati ODŠTAMPAN:
- PLF obrazac sa QR kodom ili mejl koji se dobija nakon uspešno popunjenog PLF obrasca (ukoliko do polaska na put ne stigne QR kod)
- potvrdu o ispunjenim zdravstvenim protokolima za ulazak u zemlju (potvrda o vakcinaciji, rezultat PCR/antigenskog testa, potvrda o preležanom COVID-19 itd.)

 

1b. INFORMACIJE OKO PROCEDURA I USLOVA ULASKA: TURSKA
- Informacije oko procedura i uslova ulaska možete preuzeti ovde. Putnici će prilikom ulaska u Tursku morati da prikažu (odštampan) dokument tj. potvrdu o propisanim zdravstvenim protokolima neophodnim za ulazak u zemlju (dokument mora biti i na engleskom jeziku).
- Pre dolaska u Tursku, u roku od 72 sata  pre ulaska u zemlju, neophodno je elektronski se registrovati putem sledećeg linka: https://register.health.gov.tr. Tom prilikom se dodeljuje takozvani HES KOD i on predstavlja elektronski vid praćenja zdravstvenog stanja putnika. Kod je neophodan za ulazak u sve tržne centre, restorane, državne ustanove itd.. Svi putnici su u obavezi da pri ulasku u Tursku, na granici, pokažu dobijeni kod u štampanoj ili elektronskoj formi.
- Agencija SABRA ne snosi odgovornost u slučaju neispunjenih gore navedenih uslova.
Formular za HES kod - uputstvo:
- Kako biste uspešno popunili formular za dobijanje HES koda, možete preuzeti detaljna uputstva, kao i podatke o smeštajnim objektima koji su potrebni.
uputstvo za popunjavanje formulara za HES KOD
Kusadasi - adrese hotela
Sarimsakli - adrese hotela

 
2. POČETAK REALIZACIJE POJEDINAČNIH PROGRAMA PUTOVANJA
Putovanja će se realizovati u skladu sa raspoloživim informacijama, očekivanim protokolima i donetim odlukama u državama krajnjih i tranzitnih destinacija.
 
3. UOPŠTENI PROTOKOLI O POJAČANOJ HIGIJENI U SMEŠTAJNIM JEDINICAMA
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Sabra, nalaze se opšte informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 
 
4. VAŽEĆI PROTOKOLI ZA AUTOBUSKI I AVIO PREVOZ
Po trenutnim propisima nošenje maski u prevoznom sredstvu je obavezno. Molimo sve putnike da na putovanje ponesu maske.
Sve druge mere (maksimalan broj putnika u autobusu i slično) propisane u Srbiji i državama tranzita i krajnje destinacije će biti ispoštovane od strane agencije i prevoznika.
 
5. PUTNO OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID-19
U želji da izađe u susret klijentima koji planiraju putovanje u inostranstvo, UNIQA je omogućila kupovinu putnog osiguranja sa dodatnim pokrićem za posledice izazvane pandemijom COVID-19.
Kao i kod standardne polise putnog osiguranja, UNIQA je klijentima omogućila da i za slučaj pandemije COVID-19, preduprede troškove od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra, koliko koštaju najjednostavniji medicinski pregledi ili hospitalizacija u inostranstvu. Polisa putnog osiguranja sa doplatkom za COVID-19 važi za sve evropske zemlje, uključujući Rusku federaciju i Tursku. Obuhvata organizaciju neophodne zdravstvene pomoći, pokriće troškova dijagnostike, pregleda ovlašćenog lekara, testiranja zbog ispoljavanja simptoma infekcije korona virusom  i nabavku lekova - bolničko i vanbolničko lečenje u zemlji boravka do iznosa od 30.000 evra. Putno osiguranje sa dodatnim pokrićem ne uključuje preventivno testiranje na korona virus i troškove boravka u karantinskoj izolaciji.
Informacije o cenama i opštim uslovima osiguranja potražite u agenciji.
 
 
 
 

obavezno pogledajte:

First minute ponuda
Last minute ponuda
Putno osiguranje
Opšti uslovi putovanja
Najčešći turistički pojmovi
Sabra Travel Club

PRODAJNA MESTA

Srbija
Republika Srpska

SUBAGENTI ONLINE






PRETRAZITE SAJT